понеділок, 16 березня 2020 р.

Домашнє завдання на період карантину
6 клас
Повторити §19-20. Опрацювати §21-22.
Опрацюйте презентацію та дайте відповіді на запитання в кінці параграфів.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-treningu-z-osnov-zdorov-ya-6-klas-pidlitkovi-kompani-protidiya-agresi-v-pidlitkovih-kompaniyah-7469.html

7 клас
Повторити §22, опрацювати §23. Прочитати додаткову інформацію, вкажіть ознаки негативного впливу реклами на здоров'я.
Вплив реклами на здоров'я
Неможливо уявити собі сучасний світ без реклами. Сьогодні нею просякнуті всі сфери життя. Дехто навіть говорить про появу нового виду залежності – рекламозалежності. Вона – скрізь. У вагонах метро, на шпальтах газет, у радіо- й телеефірі, в Інтернеті. Але бездумно сприймаючі рекламні слогани і ролики, ми рідко замислюємося про її справжню суть. 
          Телереклама вже давно перестала бути лише засобом інформування про товари. Тепер вона стала невід’ємним елементом масової культури, дедалі частіше втручаючись у наше життя, а інколи і керуючи нашими діями. Слова, символи, які використовуються в ній, мають на меті змінити поведінку телеглядача і сформувати його як споживача. При цьому, як показало багато досліджень та експериментів, найбільш сприйнятливою аудиторією є діти від чотирьох до шістнадцяти років, або ще менші. 
Вітчизняне телебачення насичене небезпечною рекламою для дітей молодшого та шкільного віку. Однак саме вона, за спостереженнями багатьох батьків, найбільш привертає увагу дітей. З ними коїться щось неймовірне: вони забувають про все на світі й, здається, здатні розпізнавати рекламу навіть при вимкнутому звукові. Як може вплинути телебачення, зокрема, реклама на маленьких дітей молодшого та шкільного віку? І чому вона їх так приваблює? 
           В процесі досліджень консультативно-поліклінічного відділення Українського науково-дослідного інституту соціальної, судової психології й наркології було виявлено і доведено, що далеко не кожна реклама є корисною. Вона може бути позитивною, що залишатиме приємні враження і спогади та негативною, що спонукатиме дітей до відчайдушних вчинків, які будуть аморальними та антисоціальними. 
          Діти дійсно люблять дивитися рекламу. В першу чергу їх приваблюють яскрава картинка і веселий сюжет, а вже потім рекламований товар. При чому, чим старшою стає дитина, тим менше вона дивиться рекламу. Згідно з даними, отриманими ІТАР-ТАСС, якщо в 9-річному віці телеролик до кінця додивляються 44,8% дітей, то до 19 років – тільки 15,9%.


          Тривалий час вважали, що в тенета споживання головним чином потрапляють проблемні діти, які страждають через те, що не можуть мати рекламні товари. Багато батьків переконані, що ролики, в яких рекламують дорогий одяг, іграшки, пристрої, що їх не можуть дозволити собі незаможні родини, посилають соціальне розшарування. Проте результати дослідження доводять, що причиною депресії може стати саме споживання, а не навпаки. Втягуючись у споживчий кругообіг, здорові діти починають відчувати по- стійне почуття тривоги, головний біль, у них слабшає почуття самоповаги, виникає відчуженість і ворожість до батьків і вчителів. 
           До симптомів «споживчої хвороби» належить безупинне сидіння біля телевізора і за комп’ютерними іграми, гостре занепокоєння власною зовнішністю, одягом і потяг до слави та багатства. Телереклама ж нав’язливо фор- мує цілком протиприродний спосіб життя. Звертаючись до почуттів споживача, рекламодавці твердять: «Ви заслужили цю розкіш!», «Ви гідні цього!», «Потіште себе!», і діти довірливо приймають ці заклики за чисту монету. 
           Реклама впливає на дітей не тільки психологічно, а й фізіологічно. Під час перегляду рекламного ролику маленькі телеглядачі зазвичай нерухомо сидять або лежать, їх увагу привертає реклама. Така гіподинамія призводить до уповільнення обміну речовин, а значить і до накопичення жирів в організ- мі дитини. Замість того, щоб бігати, стрибати і таким чином витрачати кало- рії, дитина, навпаки, накопичує їх. Особливо, коли сніданок, обід і вечеря проходять під перегляд телевізора. Тоді малюк може з’їсти значно більше, ніж потрібно його організму. Звідси проблеми із зайвою вагою в ранньому віці, розлади шлунково-кишкового тракту. Крім того, реклама пропонує маленькому споживачеві далеко не найкорисніші продукти. Малюк після перегляду реклами починає вимагати у батьків різні снеки та солодощі, що теж не додає йому здоров’я. 


8 клас
Підготувати індивідуальне повідомлення і записати його в зошит на одну з вибраних тем:
1. Вплив забрудненого повітря на здоров'я людини.
2. Вода "жива" і "мертва".
3. Яку воду потрібно пити?
4. Як очистити воду в домашніх умовах.
5. Вплив води на здоров'я людини.

9 клас
Підготувати індивідуальне повідомлення на тему: "Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров'я підлітка."

Немає коментарів:

Дописати коментар